…En början…

Det regnar, det är mörkt, klockan är 08.20 och jag sitter själv och njuter av mitt morgonkaffe, njuter av tystnaden. Kan bli en bra dag idag, även om det regnar. Tror jag och lilleman i huset ska baka en kaka, kanske en rulltårta… Dom brukar bli goda, doch inte så tilltalande för ögat…men…

Funderar också på hur min ”headbanner” ska se ut.. (bilden som ska vara där uppe på bloggen) Skulle behöva någon som kan agera fotograf, det blir bara gapskratt om min man ska försöka leka värsta Bingo Rimér… och ett photoshop program borde jag oxå skaffa…Tids nog…Har ni några förslag får ni gärna dela med er.

Håppas ni fortsätter läsa min blogg, det går lite trögt såhär i början, innan man blir klok på alla inställningar!

Kommentera

