My 29th Birthday today!

-Men jag firar inte mera, slutade kanske vi 25, varför fira att man blir gamlare egentligen?

Men maken överraskade mej redan imorse med ett ganska stort paket och en chokladask.

 Det var oväntat! Brukar inte förvänta mej att få några paket varken till jul eller födelsedag numera, så visst blev jag glad!

Måste ju självklart fota paketet innan jag rev pappret av :)

Åhh, jag fick ännu ett hus till min lilla samling! Har snart en liten by med zinkhus,

såg en bild på nätet där en hade lagt tegelstenar, lite på varann,

och placerat sina hus i olika höjder ovanpå, det såg väldigt bra ut.

Som jag sa igår, så skulle jag ladda upp några bilder på vår svarta plastgran,

nu har det även infunnit sej några julklappar till barnens stora glädje.

Christmas Decorations

Gillar starkt dom vita julgransbollarna med guld ränder, ångrar att jag inte köpte flera från Tuuri…

Jag är ingen skrivare, jag är rent dålig på det, antagligen mycket stavfel, och inget vidare på att läsa,

därför skriver jag inte så långa texter här i bloggen,  men jag försöker, det är huvudsaken.

Tack för att ni läser! :)

Kommentera

