Äntligen!

-Äntligen har jag kommit underfund med varför jag inte kunde byta till en egen ”header”, satt länge upp inatt, och steg tidigt upp imorse, MEN det enkla svaret var att de temat jag använde, inte gokände egen header, så, nu har jag suttit och provat ut ett nytt tema, gillar inte vitt egentligen, så jag ”provar” denhär en stund, så får vi se vad jag kommer på…Ingen kan ana hur länge jag har suttit vid datorn nu.

(maken damsuger det är BRA!)

Gårdagen bestod av liten utflykt till skogen,

och så bakade vi till vår blivande tvåårings kalas.

skogs stuga

skönhetl

Ganska kallt var det, men gott med varm kakao.

tomtens hus

Här brukar vi säga till pojkarna att tomten bor, att man måste vara snäll då han bor så nära vårt hem :)

lugn plats

rostigt hjul

hus

Ett hus som någon för länge sen pysslat ihop…

dass

skog

Man tycker man är stor, men i skogen känner man sej rätt så liten ändå.

vacker bild, skog

”Världen är så stor, så stor, Lasse Lasse liten, större än du nånsin tror Lasse Lasse liten…”

Kändes väldigt ovant att skriva detta inlägg, detta tema har ett helt annat format än det jag använde tidigare, men kanske jag vänjer mej. Nu ska jag stänga av datorn en stund, har suttit alltför länge här nu…

Ha en trevlig fortsatt Fredag, och minns att Joulupuu samlar in julklappar åt barnen imorgon, sprid lite glädje åt barn som inte kanske får några julklappar.

Kommentera

