Part of my art collection!

Igår var en ganska stressig dag så jag hann inte blogga alls,
mycket med att få ordnat med dom sista julklappsbestyren.

Idag har vi kalas åt vår 2 åring, som egentligen fyller först på Lucia,
en riktig stjärngosse vi fick, den dagen.

Men nu har jag fotat några av tavlorna jag målat.
Dom är alla till salu, pris på förfrågan via mail, eller telefon.

artlicioussuomi@gmail.com

Flower painting

Oljemålning med retro inspirerade blommor.61×50 cm

Oilpainting  modern girl

Olje/Akryl målning, 60×80 cm,
lite ”Gothic inspirerad”,
skiftningar i guld och silver
beroende på hur ljuset faller.

Graffiti art painting

Graffiti inspiration, akryl/ sprayburkar/ spritpennor,
skiftningar
beroende på hur ljuset faller på den. 60×60 cm.
Deep edge ram.

Sprayburkar/ oljefärg. 30×90 cm. Deep edge ram.

…Och ja, jag har burit alla tavlor ut i skogen,
tyckte bakgrunden med mossa och träd gav tavlorna rättvisa.

-Har en stor tavla på gång, rätt enkel i utformningen,
men den var mer tidskrävande än vad jag trodde,
så jag har tagit en paus ifrån den nu.
Bäst flöde i mitt arbete har jag när jag har
känslostormar, arg, lessen, glad, trött, pigg

Men som tvåbarnsmor,
får man väldigt sällan sitta ifred och arbeta med mina tavlor,
eller finna inspiration till något nytt…Alltid någon som stör,
och river i ens alster.

Ha en bra dag!

2 thoughts on “Part of my art collection!

    • Hej! Alla i detta inlägg finns kvar, och är till salu.
      Har även en till i lite ”vit-guldig” nyans, som inte är ute på bloggen än.
      Kan även göra på beställning i önskad färgkombination ifall ni vill :)

Kommentera

