Allt har ett slut…

Fick inspiration inatt då jag skulle gå och lägga mej, fick gå ner igen och greppade en spritpenna och skissade sådär fort ner min vision, tyvärr är jag helt utan dukar att måla på nu, svårt att hitta dom ”rätta” här, till ett rimligt pris dessutom…

-Djup ram ”Deepe edge ram”, så man inte behöver special beställa en ram, har ingen aning om kostnaderna för det, men man kan ju tänka sej….

-Och självklart så stor som möjligt! Såg Isabel Adrian måla en gång, hon hade precis såna dukar jag oxå vill ha, stora, tjocka…

Hursomhelst, måste jag självklart ut i förrådet och leta efter en tavla jag kunde måla över, det ger ju mer struktur i det hela. BRA. Hittade en gräll, glad en jag målat för väldigt många år sedan, lite bortglömd sådär, den behöves inte mer iallafall, så nu har jag tömt mina sprayburkar över den, dock är dom ALLA slut nu så jag behöver flera, dyrt att ha mitt intresse.. får vänta tills vi åker in till stan.

Dessutom blir det julfest på lördag, och självfallet har denna kvinna oxå det vanligt förekommande problemt, vad ska jag ha på mej??

Något som glittrar iallafall, ute i sista stund som vanligt.

zink hus lykta

Svart jordglob MIO

Den svarta Jordgloben köpte jag på MIO en självklar favorit bland alla mina Zinkhus

LOVE IT!

Kommentera

