Vad är stress?

Jag kan svaret! Stress: Det är att försöka hitta julfestkläder sådär dagen före själva julfesten, springa runt i alla butiker, riva i dom sista urplockade plaggen som finns kvar i butikerna, prova, och konstaera att nej det är inte heller rätt…

Jag var först till ena staden eftersom jag skulle till tandläkaren (urk)

Såg framför mej att jag ville ha thigts med paljetter, sådär jul-likt, har annars sett dem här och där, men ikke idag.

Blev ikväll att åka vidare till den andra staden i ren panik, eftersom sonen har sin julfest imorgon, så skulle vi inte hinna då…så..

Men nej, hittade inget nu heller, började bli trörr, och gav helt enkelt upp!

Investerade i nya lack, så jag kan göra fransk manikyr iallafall.

Tittade oxå på såndär folie till naglarna, men tvivlar på att jag skulle få det och sitta snyggt…Och ja, en ny matta till vardagsrummet :)

Dessutom köpte 4 sprayburkar vid Biltema, och en tom duk at måla på…

Så imorgon är det att värma upp garaget så jag kan vara kreativ igen, för man är inte inomhus med sprayfärg…

Nu ska jag dricka glögg, och bara slappa vid tv!

Njuter att få vara inne med tända ljus, när det är snöstorm där ute.

Vinte bild

Ha en fortsatt trevlig kväll i väntan på julen!

Kommentera

