Vilket sovrum vill du ha sovmorgon i?

Sovrum ligger nära mitt hjärta, för jag bara älskar att sova, skönt!

Jag vill ha lugn och ro i sovrummet, ingen bokhylla med böcker!

I vårt eget sovrum har vi svart/silver bredrandiga tapeter. Den tar mycket plats, så därför har vi inga tavlor, och väldigt lite saker där. Men den är vacker som sådan. Sovrummet är egentligen det rum, som jag helhjärtat kan säga är det rum som jag gillar mest i vårt hem. Jag ska bjuda på bilder ur vårt hem, men inte idag.

Alla foton har jag tagit själv, om inte annat anges.

lyxigt sovrum

Jag gillar starkt, den lite lyxiga, glamour, känslan i sovrum,

vilket jag själv försöker eftersträva.

Lyxigt sovrum

Mycket kuddar gillar jag, olika strukturer helst för den taktila känslan…

Stickat sängöverkast

Önskar nånstans i mitt stilla sinne, att jag oxå kunde sticka ett sängöverkast till vår säng, eller jag kan sticka, men jag skulle antagligen tappat intresset för det innan jag hunnit få det klar…

Sovrum lila

Om jag nånsin renoverar igen, så blir det heltäckningsmatta i sovrummet!

-och defenitivt i barnen rum! Allt för att dämpa ljudnivån…

glammigt sovrum

Gillar, gillar gillar detta sovrum!

Himmelsäng

En himmelssäng är väl en dröm nånstans, men tänk på att det kräver sitt utrymme.

lantligt sovrum

Ljust och lantligt sovrum!

lantligt sovrum

Har provat på den lantliga stilen, men den passar inte mej, jag vill ha mörkare färger, jag har mera svart, läder, industri, rokoko möbler-älskar! men inte då i den ursprungliga rokoko utseendet, utan i nån häftig utstyrsel. Twist helt enkelt.

Ni måste kolla in dessa! Möbler att dö för!

http://www.jimmiemartin.com/

Om jag blir rik så vet jag defenitivt var jag köper mina möbler.

Ha en trevlig fortsatt Fredag, förresten…

Hur ser ditt sovrum ut?

One thought on “Vilket sovrum vill du ha sovmorgon i?

Kommentera

