In Action!

Blev sovmorgon idag oxå, satte sedan på värmeblåsaren i garaget så det skulle vara någolunda varmt där, eftersom jag planerat att skrida till verket senare när lilleman sover sin eftermiddagslur. Nya sprayfärger inhandlade på BILTEMA.

sprayfärg biltema

Konstaterade när vi gick runt vid BILTEMA att de har ”lite av allt” där.

Dessutom var Guld färgen precis så guldig som jag ville att den skulle vara.

Gillar ju skiftningar, ger mera liv åt konsten.

in action painting

…Inte den bästa klädseln, borde skaffa riktiga arbetsbyxor för ändamålet.
By the way: Bästa vinterskorna man kan ha, Moon Boots Björn Borg.
Supersköna och varma, tar dej fram fast i den djupaste snön.

Märk ”koljarn” på huvudet, då blir det måla av… :D

in action painting graffiti

Ska nu låta dem torka till imorgon, sen tar jag in dem och använder akrylfärg,
sen när det torkat, tar jag ut dem igen och sprayar det sista…

Har som vanligt en vision om hur jag vil ha det,
får se om slutresultatet blir desamma…

…To be countinued…

Kommentera

