Barrfri gran!

Jag är förvirrad, och småsur…
nej jag är jätteskit förbannad, för foto progranmmet jag brukar använda,
fungerar inte numera, så jag försöker hitta ett alternativ istället,
det får inte vara för svårt, och det ska ta fort att redigera bilderna.

Hursomhelt så ska hela familjen och storhandla ikväll,
lär bli jobbit sådär före jul…

Igår var jag på shopping men bästa Mia,
fick inhandlat lite smått och gott, en ny lampa till vardagsrummet!
Är jättekär i den, och så ska jag ännu ha den dyra parfymen jag så länge doftat på.

Än idag känner jag doften av den.

modern julgran

Dessa julgranar fick vi syn på,
dom är för coola tycker jag,
nästa år ser min gran ut så.
Sluta följa strömmen!

trendig jul

-Jag ska inte lägga ut bilder på mina barn här på bloggen.
…men lilleman var så trött igår när han vaknade,
och var så mysig så mysig så…

BeFunky_BeFunky_SV106712

Ha en fortsatt trevlig vecka, snart är det helg!
…och visst gör vi som Ernst Kirchsteiger sa:

Vi tar och struntar i midjemåttet denna helg?

Kommentera

