Red head women! :)

Så är snart detta år till sin ända, ett bra år om jag jämför med 2011, som var ett år jag gärna hoppat över.

Hursomhelst har vi varit ute och lekt i snön med pojkarna, jag är ingen ute människa, och kommer antagligen aldrig att bli det heller, jag sitter hellre inne och jobbar med mina projekt, anser att dett är lite slöseri med tid att vara ute, och inte göra något då det finns massvis inomhus som måste göras och tas itu med…

Var till Frissan i Fredags, och kom hem med en lite rödaktig färg i håret, gillar det!

Länge sen jag hade någon rödaktig ton nu. Dessutom börjar mitt hår bli friskt igen, och håller på att växa ut, tack och lov att jag alltid haft tjockt hår, annars är jag säker på att jag blivit utan, hade tappat jättemycket hår över ett års tid. Orsaken kan man alltid spekulera i men jag är övertygad om att det berodde på hormonspiralen jag hade. Avlägsnade den för ett år sedan, jag tappar fortfarande hår, men ingen alarmerande mängd, synd för Hormonspiralen Mirena kunde ha varit så bra.

beautiful red hair

Har en av de nyinköpta tunikan/klänningen på mej, jag gillar hundtandsmönster

-Det må kanske vara ett tantigt mönster, men jag bryr mej inte.

Känner mej alltid som en ny kvinna efter ett besök hos frisörskan. Är supernöjd!

Fredsags mys

Jag har dessutom en hel hög med tidningar nu, när ska jag hinna läsa allt? Kikade lite i ellos och H&M katalogen men det jag såg imponerade inte så mycket…

Kanske barnen kan gå tidigare i säng ikväll så jag kan vira in mej i en filt med tända ljus och bara frossa i PLAZA

-en  klar favorit.

Glas ljusstake

Har inte gjort så mycket på dom 2 tavlorna jag arbetar med nu, Har varit borta mycket, och så har jag sökt med ljus och lykta efter en ”smal” svart spritpenna, men utan resultat. Så om någon vill köpa någon av de tavlorna, hinner ni ännu påverka hur slutresultatet blir … :)

Trevlig fortsättning på veckoslutet! :)

Tibetansk spaniel

Måste sätta en bild på gulla Popsie, som börjar bli gammal och trött, men ändå glad när jag kommer hem på besök till mina föräldrar.

Kommentera

