Oddbirds Kollektion

Jag fullkomligt älskar Oddbirds, deras design är så unik och filosofin:
Lite gammalt, lite återanvänt och lite nytt. Är så rätt!
Att använda det som andra slänger, och gör något nytt av det.
Tala om glädjeskutt när dom snart öppnar en webbshop: Oddshop! Dessutom kommer leverans kunna ske hit till Finland, Vilken lycka! Vill ha ALLT i deras sortiment.

Ett litet smakprov:

oddbirds

Oddbirds kuddar

Pillows oddbirds

randig kudde oddbirds

oddbirds art

oddbird beautiful picture

inspirerande bilder oddbirds

För att inte tala om deras fantastiska tavlor, påminner lite om mina egna, denna vill jag gärna klicka hem till mej…

oddbirds art

framed art oddbirds

Pictures with permission from Oddbirds.

 Min puls blir hög när jag ser dessa produkter..Som i extas!
Håppas jag snart har några av dessa produkter i mina ägor.

Tack för att ni läser!

Kommentera

