Inspiration Barnrum

Finns det något som är så kul att inreda, som just ett barnrum!
Låt dej inspireras!

Retro barnrum

En fondvägg gör rummet mera levande, då man bara tapetserar en vägg,
kan man välja en rätt färgstark tapet tycker jag.
Det går at tapetsera om när man tröttnar!
Våga prova, åtminstonde i barnrummet.

Retro barnrum uggla tapet

Hur söt är inte denna uggle tapet?

snygg bokhylla

Gillar den bokhyllan, enkel konstruktion.
Dålig bildkvalitet p.g.a fönstret, photoshop fixar tyvärr inte allt… :)

snyggaste barnrummet everr

Jag vet…
denhär bilden hade jag förut,
dock oredigerad, och texten jag hade till den,
föll bort eftersom jag inte visste hur man skulle göra,
det var ju mitt första inlägg med bild så.

Jag ÄLSKAR den sängen eller myshörnan,
har haft i bakhuvudet att  göra något liknande här i datarummet där jag bloggar.
Skulle använda en lastpall med hjul, och klä in kanske 3 madrasser.
Borde kolla vad madrasser kostar vid IKEA, det får ju inte bli för dyrt,
eftersom jag vill hålla mina projekt på en budgetvänlig nivå,
så alla har möjlighet att göra det samma.

världens snyggaste barnrum ever

Detta är för mej världens snyggaste barnrum ever!
Har haft som plan att göra domdär trummorna i mitten, dom är supersnygga!
Eller kanske någon vet var man kan köpa dem?

Ett tips: har ni 2 planshus, sätt in en snygg heltäckningsmatta,
numera är heltäckningsmattorna i bra kvalité.
Vi har laminatgolv i vårt barnrum, det sämsta beslut vi nånsin gjort,
det är som en hel armé i full strid när dom leker där uppe.
Vi har någon typ av ljudämppare under golvet, men det hjälper NOLL…
När dom blir äldre och börjar ha hem kompisar,
åker defenitivt heltäckningsmattan in.

Järnsäng

Gilla järnsäng! Nallarna från PaaPii Design

järnsäng

Dom underbaran nallarna i sängen kommer från PaaPii Design

Läcker fondvägg

Snygg och cool fondvägg!

fondvägg barnrum

tvilling barnrum

Dålig bild, men snygga sängar åt dom minsta.

snyggt barnrum

childrens room

Han en fortsatt bra Onsdag! :)

5 thoughts on “Inspiration Barnrum

    • He vil måra å vara så! Man har en vision om hu man vill ha e, men he hals ju int tå di ödar å drar, ja fick klur en bra stund innan ja fick e at si bra ut me pojkas tå di dejlar rum…

Kommentera

