DIY paper boxes!

Behöver man en gåva åt någon, så varför inte vika asken själv?
Gåvan blir då så mycket mer personlig!
-och snygg…

Jag provade vika lite olika askar,
men denna tyckte jag bäst om,
enkel och dessutom väldigt söt.

Ett bortglömt pyssel, värt att pröva.

hommade gift boxes

Prova använda tapetrester ifall ni har!

hemgjord gåvoask presentpåse

Mina är inte så stora, men man får välja själv hur stor mall man använder.

Vika ask av papper

Perfekt för godis!

hur du viker askar av papper

Vill du testa att göra en pyramidbox själv?

pyramisbox mall

DIY Pyramid box trekantig box

Dom var väldigt roliga att vika,
personligen gillar jag inte att vika och grejja med papper,
men det här var fakrist rätt kul!

världens snyggaste tags till scrapbooking

Domhär tagsen köpte jag från Panduro för några år sen,
ett av mina bättre pysselköp.
Snygga och väldigt användbara.

Förpackning med snygga tags panduro

Levererades i en snygg förpackning dessutom!

Ribbons panduro

Band, eller ribbons från Tilda serien

DIY alla hjärtans dags ask

Till Vändagen 14.2 kanske?

God fortsättning på dagen!

One thought on “DIY paper boxes!

Kommentera

