Budbilen kom idag!

Idag kom systemkameran med bud från Canon!
En EOS 650D,
har haft den i kanske en timme nu, och är totalt förälskad i den.
Vilken tur att jag får ha den i två veckor till!

För att se hur bra den är, är dessa foton så gott som oredigerade,
det enda jag gjort är att jag satt in en ”skugg-ram” runt fotona.
Thats i’t.

systemkamera från Canon
Me myself
Ni som inte vill bli fotade dom kommande två veckorna får gömma sej,
för nu har jag dessutom en grym zoom… :D

Nu ska jag packa familjen i bilen och gå och handla!

Ka-Tjing!

Kommentera

