Ferm Living

Tror de flesta gillar Ferm Living,
hur skulle man kunna motstå deras design,
gillar det grafiska, och de smutsiga pastellerna.
Mycket.

Ferm Living kuddar
Snyggaste sovrummet grafisk ferm living
…Nästan så man känner lugnet, och hör fågelkvitter…

retro kuddar
Kan inte egentligen skriva så mycket,
för bilderna talar ju sitt tydliga språk.

Jag är ingen trendspanare, men smutsiga pasteller,
och trämaterial är rätt för år 2013.

Tycker själv att man inte ska följa trender slaviskt,
utan inreda i sin egen stil.
Arvegods är bra, för då är risken väldigt liten,
att någon har det samma i sitt hem.

Många möbler vi har här hemma är just arvegods,
en kökssoffa som farfar gjort, den är jag väldigt rädd om.
Jag har sagt åt min man, att om det nån gång börjar brinna,
så ska soffan ut…Gärna den gamla soffan på andra våningen oxå, men det är en gedigen pjäs, som man inte gärna slänger på armen och bär iväg med…

grafiska tyger
Liknande handdukar ”Darla” finns på ellos.fi att köpa.

Frem LivingImages with permission from Ferm Living

Ferm Livings produkter finns att köpas på deras webbshop,
och deras tapeter och väggdekaler finns även på ellos.fi

Nu ska jag kika hur det går med det jag bakar,
och sen ska familjen i bastun.
Mor och far spenderar sedan resten av kvällen i tv soffan,
med film och annat gott.

Trevlig fortsättning på kvällen!
Tack för att ni läser!

Kommentera

