Säg det med ränder!

Jag gillar mönster, särskilt ränder.
Ränder passar de flesta stilar, och man kan välja den färg man så önskar.
Jag gillar svart/vitt randigt,  inte ett helt rum kanske…Men möjligen två väggar?
Känn hur inspirationen infinner sej!

hus hyllor svart
030212_07
Gillar starkt dessa hyllor,
enkel och snygg i sin konstruktion…
…Borde ju inte vara helt svårt för min man att svänga ihop några såna….

snyggt grafiskt vardagsrum svart

Vem vill inte sjunka ner där med en tidning efter en lång arbetsdag?

Ferm living inspiration

Långrandigt? Inte alls!

duka med grafiskt mönster
Randig frukost, ja tack!

ränder svart vita

snyggt tält till barnenSnyggaste tältet till barnkammaren,
detta får mej att känna starkt HA begär, ihopfällbar dessutom.
Finns i Ferm Livings Webbshop.
Detta är defenitivt något jag ska fixa till mina barn i sommar.

snyggaste fondväggen everSnyggaste arbetsplatsen ever,
vem skulle inte få sitt jobb gjort i en sån trevlig miljö!

Images with permission from Ferm Living

Ha en fortsatt trevlig Måndag!

…och tack för att NI läser, utan läsare—> ingen blogg….

Kommentera

