Är du taggad?

 Har varit till rådgivningen med yngre sonen, duktig gosse :)
Dessutom har sotaren varit på besök, självklart för att jag tvättade golvet igår…
Nu senare ska jag trycka familjen i bilen och handla mat,
tror bestämt det blir ett besök via Korv-Görans på samma gång,
mor i huset känner för en kebab.

Här kommer några bilder från i helgen.
Helt otrolig kamera, det går inte att misslyckas med bilderna!

Bli inspirerad av rostig taggtråd!
rostig taggtråd
taggad
Den som spar taggtråd, har taggtråd.

på bondgården
rostigt gammalt verktyg
gammal stenvägg
taggtråd
Alla blider tagen med Canon EOS 650D med objektiv: 18-135 mm…
Var till Gigantti å kollade på den, då jag vill ha en egen, den är så sjukt bra!
De hade inte detta objektiv där, åtminstonde inte framme…
rör sej kring 800-900€… spara på gumman, spara på…

Jag älskar den, kommer helt klart att avsky min gamla stackare nu.

Vill passa på att tacka alla som besökte mej igår,
det gav mej:
528 unika visningar!
Vilket betyder nytt rekord!
Tack för att ni läser!

Kommentera

