Är gult fult?

Jag gillar GULT,
vill alltid sådär efter julen ta fram gult, likadant varje år.
(…mot hösten blir det lila…)
Så nu har jag bytt till gula våriga kuddar,
och tagit fram House Doctor vasen,
som jag fyndat på loppis för 0.50 cent styck.
Det är nåntig med den gula färgen som får mej att må bra,
en glad färg!

SVART, GRÅTT & GULT

Är för mig, den perfekta kombination.

grafiska ränder och gul inredning
Japp, jag har tagit in videkissar,
för känslans skull!
Även om de inte blommar,
så slår de ut när de kommer in i värmen.

gul färgkarta teknostrendfärg 2013
…Hittade en hel hög med färgkartor i skåpet,
dom ska göras nånting kreativt med….

Tack för att ni läser, ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentera

