Dukningstips inför Fredag, eller den kommande festen.

Vinglas finns väl i dom flesta hemmen,
men dom kommer kanske inte till användning så ofta som man kanske skulle önska.
Ett smart tips är att klippa en skärm av papper och sätta fast på vinglaset.
-Voilà och du har en lampa!
Att vara kreativ behöver inte ta så värst länge,
och i ett sånt stressat sammhälle med jobb och barn,
så ska allting gå undan p.g.a tidsbrist.

Detta går Snabbt och är ett enkelt pyssel!

snygg dukning svart vit grå
bords dekorationer svart vit
Jag använde scrapbook ark, och vanligt vitt papper, sånt som alla har hemma.
Varför inte skriva en kärleksförklaring på lampan?
Eller ett annat aktuellt budskap?
-En god start på en trevlig helg!

röd bordsdekoration
En bordsdekoration gjort på ett randigt scrapbook ark.
Detta är något att minnas, ifall man nångong ska ha fest,
eller varför inte till bröllopet?
Jag använde värmeljus,
och kom ihåg att alltid ha uppsikt över levande ljus.

Imorgon ska hela familjen till simhallen,
vem skulle kunna tro att jag skulle komma över min simhalls skräck,
nu ska jag äntligen bita i det sura äpplet!
-29 år, det är på tiden.

Trevlig helg till er alla!

Kommentera

