Pimpade linneskåpet

Linneskåpet är arvegods, som jag renoverade för några år sedan.
Målade det vit X antal gånger, och efteråt gav jag det patina med fint sandpapper. Köpte då knoppar till skåpet, men har aldrig riktit varit nöjd med dom,
svårt att hitta de rätta.
Tror att det ursprungligen kunde ha varit nyckelhål på dörrarna.

Men nu hittade jag så underbart snygga dörrknoppar vid Blossom,
att jag inte kunde motstå dem!
gammalt linneskåp vitt
Bloomingville snygga dörrknoppar
Dörrknoppar med stjärna Bloomingville.

dörrknopp med stjärna svart
industri stil hemma
Hade egentligen tröttnat på skåpet, och funderat på att flytta ut det ett tag,
men nu är jag smått förälskad igen.
Tänk vad nya knoppar kan göra underverk!
Ett bra budget tips ifall ni har en gamma tråkig byrå hemma.
Dessutom mycket mera ekonomiskt och miljömedvetet
ifall man endast byter ut knoppar.

Trevlig helg!

3 thoughts on “Pimpade linneskåpet

  1. Var hittade du knopparna? På bloomingdales hemsida eller? Jag skulle också vilja ha såna för ha nämligen ett skåp här hemma som väntar på att piffas upp :)

Kommentera

