Mera tavlor till salu!

Dessa tavlor med stjärnor hade jag helt glömt att jag hade,
dom har legat i skåpet, väldigt länge,
så länge att man inte sett dem fast dom varit framför näsan.

Jag gjorde dem när jag hade den ”marina stilen” här hemma,
men konstaterade rätt snabbt att det inte var helt rätt för mej.
Gjorde dem av gamla golvplankor,
den större modellen är rätt gedigen och tung,
och kräver sin vägg.

Har man svårt att bestämma sej var man vill hänga tavlor, tycker jag att det är snyggt att luta tavlor på ett skåp eller mot en vägg, gärna flera på samma ställe!

Alla tavlor är till salu.

Jag säljer bort tavlor eftersom vi drunknar i mina alster annars,
våra väggar är redan fyllda, liksom förråd och skåp.

Tavlor med stjärnorträ tavlor
De här tavlorna är modell mindre, ca.19 cm diameter, passar bra i t.ex. badrummet.
De saknar upphängning bak, men det ordnas enkelt med skruv och järntråd.
Har fått patina med sandpapper.

10€ st

stora trä tavlor stjärna
Dessa är större ca 36 cm, har upphängning bak.
De har oxå fått en nött patina med sandpapper.

22€ st
gedigen tavla i träsnygg tavlaDIY tavlaTrevlig fortsättning på dagen, nu ska jag baka ut degen som ska bli en,
håpperligen stor och god taco-pizza!

Tack för att ni läser!

11 thoughts on “Mera tavlor till salu!

  1. Ping: Tavlor sålda! | Lindas Rassel

    • Nej tyvärr, alla tavlor med stjärnmotiv är sålda! Men eftersom jag ser att de efterfrågas, har jag plan att göra flera så fort snön smälter, och jag kan dona i garaget igen, håll utkik!

  2. Jag skulle vilja köpa de tre stora tavlorna. Ser att du inte gjort några nya än men kontakta mig gärna då du har nya på plats! Skitsnygga!

    • Hej! Roligt att du gillar dem :) Tyvärr är de slut i lagret nu,
      och det är osäkert i nuläget om jag hinner göra flera…
      men ifall jag fixar till flera så kontaktar jag dig! :)

Kommentera

