Så mycket DIY, och inspiration att jag nästan svimmar!

Min super snälla syster hade med sej en massa inspiration från grannlandet,
jag har försökt att beställa Panduros katalog,
men på något märkligt sätt gick det inte här i Finland,
och Sverige sänder inte hit.
Dessutom fick jag Slöjd & Detaljers katalog idag,
om ni vill beställa den åt er, ska ni genast göra det här,
eftersom jag väntade på min i 4 veckor…

hobby & pyssel böcker

kommer helt klart att beställa nåt åt min äldre son.
Den som har den billigaste frakten, tycket att 10€ i frakt är lite väl…
Det finns så mycket fina pysselförpackningar åt barn.
Kreativitet är något jag gärna trugar på dem,
kanske eftersom jag själv gillar att pyssla, klippa och klistra,
att jag då omedvetet vill att de oxå ska ha det intresset.
Har allt sedan jag var liten samlat på mej en massa ”pyssel”,
vill nästan påstå att jag har det mesta i pysselväg.
Mycket olika färger, porslinsmål, olje, akvarell, akryl,
textilfärger för att inte tala om papper.
En dyr samling ifall jag skulle behöva köpa allt själv nu.
Samla till era barn om dom är intresserade,
så får de en gedigen samlig senare i livet!

inspirerande inredningDessutom hade hon MIO katalogen, om ni inte har erfarenhet av den,
så borde ni skaffa det åt er! Den är otroligt inspirerande,
med vackra interiörsbilder, och snygga möbler såklart!
Om ni besöker Sverige så ska ni kika in efter den senaste katalogen,
jag sparar dem alla. Annars kan beställa den senaste här.
Det stod inte något om att de inte skulle leverera den hit,
isåfall får de ett stort + så prova!
Synd att Finland ligger efter med utvecklingen av kataloger…

-Och självklart nya Plaza favoriten, oj hur ska jag hinna :)

Ha de gött!

Kommentera

