Bloomingville

Idag fick jag mitt paket från panduro, vi har beställt tvålmassa så vi ska tillverka tvålar!
Har aldrig prövat det förut, men nån gång ska vara den första.
Det blev en del annat rassel oxå såklart,
som passar pysselsadisten som besitter mig.

Har idag oxå fått tillåtelse att använda Bloomingvilles press och produktbilder.
Ingen överraskning att jag gillar Bloomingvilles produkter,
det nötta genuina, smutsiga pasteller, oj vad vi gillar!

snyggaste dörrknoppar från bloomingvilleDenna bild ger mej inspiration!
 Nu vill jag leta efter en gammal görr,
och fullständigt bombadera den med snygga knoppar i olika höjd!
Perfekt då man har barn, alla når upp till en knopp,
och hoppeligen blir kläderna upphängda på sin plats…

Knoppar från Bloomingville, hittas vid Blossom Jakobstad,
och en hel del nätbutiker, nu är google din vän!

turkos lampa industriHar en viss svaghet för belysning,
det grundar sej antagligen i att jag är mörkrädd…
Dock har min mörkrädsla blivit betydligt bättre de senaste åren,
men att vistas utomhus då det är mörkt undviker jag i största möjliga mån.
Denna Underbara turkosa lampa, hade gärna fått flytta hem till mej,
och lysa upp min tillvaro under det mörka vinterhalvåret.

bloomingville produkterfladdermusfåtöljtrend dödskalleTrendspanare menar att dödskallar kan bli årets trend,
vad jag tycker om det vet jag inte riktit än,
men inte omöjligt att jag skaffar mej en vit senare under året,
ifall jag råkar stöta på nån. Vill du vara trendig skaffar du dig en sådan!

trä hus
Hus…Igen!
Man kan inte annat än gilla de små hemtrevliga husen!
Såna hus vill jag tillverka i sommar, av alla klossar som blivit av efter bygget.

All images with permission from Blomingville
ZL0002

2 thoughts on “Bloomingville

Kommentera

