Uppdaterat påskpynt!

För en tid sedan då jag strosade runt vid Kodin Terra,
hittade jag dessa söta ägg att hänga i påskriset.
Kostade nästan inget, så de fick följa med hem,
tänkte att dem ska jag göra nåt kul av.
påskpynt 2013
Egentligen var de inte så fruktansvärt fula,
men lite mera ”up to date” blev påskpyntet iallafall.

snyggt påskpynt 2013
Grundmålade alla med vit möbelfärg som blivt av, hobbyfärg går oxå bra!
Vissa ägg fick ränder med svart färg, några fick prickar.
Jag hade dessutom självhäftande glitterark (finns vid minimani)
som jag klippte till stjärnor, och några fick hela framsidan täckt med glitterarket.

modernt svart påskpynt pysselpåsk stilleben svart Just nu har jag bekymmer i stjärnor, mera lär det bli…
De fungerar på påskpyntet liksom till jul!
Kannan är loppisfynd för 2 €.

Idag har jag bakat ”Annas superbullar” som jag kallar det.
Recept kommer så småningom…

Have a nice day!

Kommentera

