Rösta på mig!

Rebelwalls.se. har ordnat en tävling till utvalda bloggar,
och nu har jag chansen att vara med om kampen.
De har så otroligt snygga tapeter att jag nästan svimmade, man vill ju ha ALLA!
….men man fick bara välja en…Oj vilken beslutsångest!
Mitt val föll på denna ruffa tapet, där fasaden krakelerat sönder så teglet tittar fram.
Slitet är så vackert! Tanken om att det kanske var bättre förr…
Som jag skrev i ett inlägg för några dagar sedan, att jag önskade mej en betongliknande tapet till vårt vardagsrum, men utrymmet är stort och kostnaden för kalaset, är alltid lika aktuellt…

Så om jag vinner, skulle denna ruffa skönhet få pryda hela vårt vardagsrum,
varför nöja sig med en fondvägg när man kan ”go all the way”…
-Den perfekta tapeten, för att undvika fula skrapmärken av diverse leksaker,
och fingeravtryck från små smutsiga barnahänder.
…med mottot ”Det som inte syns, finns inte”…
snyggaste tapeter ever
1929_18d7473133525b8d5cf271c175d926fd

Rösta på mitt bidrag fram till 1 april!
-Ifall jag vinner ordnar jag en bloggtävling som tack för att ni röstat på mig!

Klicka här så är din röst hörd, alla kan rösta:
Rösta på mitt bidrag!

One thought on “Rösta på mig!

  1. Ping: Kan du ge mej ditt KLICK? | Lindas Rassel

Kommentera

