Hårda ”Bud” idag!

Har fått en del intressanta mail i dagarna.
-Dessutom har jag fått paket med bud idag,
Det är alltid kul!!
…Ett ovanligt stort paket oxå…

Canon, msn och WWF ordnar en fototävling i samband mer Earth Hour på lördag.
Man ska fånga ”earth hour” på bild.
Vad gör du då lamprna släcks?

Då behövs utrustning som klarar fotografering i mörker.
Så jag tänker självklart delta i tävlingen, även om antagligen de stora proffsfotograferna kammar hem vinsten, så är det en kul grej att delta ändå.
.

-Men jag har iallafall kamerorna som proffsen använder:
Canon eos 650 D
Canon EOS 650 D med objektiv 18-135 mm.
Rolig att arbeta med, kan knappast bli bättre än så här!
den jag spara till nu som bäst, men det är jag säker på att alla vet numera…

.Canon power shot G15
Canon PowerShot G15 digitalkamera,
-Denna modell har proffsen som andra kamera.
Har ännu inte hunnit pröva den, eftersom jag fick paketet idag,
men av att döma det jag sett, så gillar jag den!

Ska bli kul att pröva dem i ett par veckor framöver.

Kommentera

