Kattjakt!

Hade inte alls tanken på att fota kissen som förföljde mig i skogen igår,
var egentligen ute efter nåt inspirerande från naturen nu när snön smått smälter,
men kunde förståss inte låta bli då hon var så nyfiken i min omedelbara närhet.
Cat outside beautiful piccatbeautiful cat pictures…Även mamma katt 11 år var med, sådär lagom road…
Kissen som jag kaffade i min ungdom då jag bodde ensam,
i en jättestor lägenhet på hela 31 kvm inne i stan.
-Rossi har varit med längre än min man, tänka sej :)

mamma katt
Tack för att DU läser!

Kommentera

