Inspirerande Webbtidning gratis!

Tidsinställt blogginlägg.

Hittade en helt underbar webbtidning igår kväll,
-Oj vad glad jag blev!
Det mesta som är välgjort numera, brukar kosta en slant, även webbtidningar tyvärr.
Men denna super inspirerande webbtidning är dessutom gratis!
…Man få köpa pappersversion ifall man vill för 18$…
-Vilket jag faktist överväger, måste kolla vad frakten skulle bli hit till Finland.
Detta är en sån tidning ”att ha på soffbordet och se sådär snygg ut”.
Ska även kolla ifall man kan prenumerera på den i Ipaden,
för hädanefter vill jag inte missa ett enda nummer av Sweet Paul.
Fann väldigt mycket inspiration i den. Väldigt vackra bilder.
Jag blir som lite i extas, och jätteglad,
över att så duktiga människor kan bjuda på en så snygg tidning,
utan ett enda öre. Vi tackar!
Sweet Paul magazine
Kolla in Sweet Paul Magazine  nyaste nummer Här!

Här är en länk till de äldre tidningarna, väl värda en titt:
Sweet Paul Magazine

Numera älskar jag Sweet Paul Magazine,
du med eller hur?

Kommentera

