Fint till fikat!

Är lite krasslig idag, har legat i soffan och försökt hitta inspiration.
Svårt då man är trött! Vill inte bli sjuk nu, då jag ska till frissan på Torsdag.
En bra sak iallafall, snygga bilder behöver ingen text!
-Ren njutning.
rustik känslaZ131-SSP116
snygg frukostdukningsnyggt till fikastundenSnyggt serveringsförslag.
Jag skulle gärna sätta mig och fika över en god kopp kaffe och struntprat där…
Porslin från Bloomingville.
bloominvillekopparKaffekoppar 16€ st, vattenkannor 35€ st,
den supersöta tekannan är din för 30€.

kaffekoppar med siffror och bokstäverkoppar med siffror och bokstäverSupersnygga koppar med bokstäver och text!
Koppar högst upp: 7.80€ st, de i mitten: 11€ st, och de lägst ner: 11€ st.
kopp med ugglaUnderbart söt kopp med den populära ugglan!
-Skulle gärna få flytta hem till mig!
Kanske den finns vid Blossom, ska ta mig en titt!
Prisförslag på Bloomingvilles press site 11€.

Bloomingvilles produkter hittas även på Zalando! Vilket kap!

Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentera

