Free printables!

Är du en bokmal liksom jag?
Eller egentligen är jag inte en bokmal,
utan mera dragning åt tidningar…
Plöjer igenom ett antal inredningstidningar i månaden,
men ibland oxå modemagasin.

Jag viker hörnet i mina tidningar,
men nu hittade jag, en massa supersöta och trendiga ugglor som bokmärken!
-Oemotståndliga, och jag gillar dem starkt!
Free printables owl
Dessa supersöta bokmärken får man skriva ut gratis!
Linken hittar ni HÄR!

gratis ugglor utskrift
bokmärken att skriva ur gratis ugglorJag laminerade utsidan på mina,
för ett mer hållbart och stabilt bokmärke.

-Har du en vän som läser mycket?
Detta kan vara den perfekta presenten,
kanske tillsammans med en bok!

Ha en fortsatt bra dag!
-Jag ska bli ny i håret, vardagslyx!

Kommentera

