Linda önskar…

…Såg på Hemtex hemsida att de nu har REA 50-70%…
Ska minsann gnälla på min man att jag vill ha en hotellweekend,
bara vi två nästa helg…
-Kräver inte en storstads Weekend i London,
eller en resa till södern för att känna att vi får vår egentid, bara vi får vårt lugn.
Bara vi två.
supersnygg lampa hemtexlampa hemtex
Denna lampa har jag trånat efter ett tag,
ifall den skulle ha nedsatt pris, följer den med hem till Esse!
Speciell lampa, och i mina ögon snygg design!
Lampans namn: Hold on, By Rydens.

snygga påslakan hemtex
De bästa lakanen kommer från hemtex, dessutom prisvärda.

Linda önskar sig gärna en uppsättning nya, snygga lakan eftersom vi bäddar utan sängtäcke. Påslakanset percale passar i vårt sovrum!
– inbillar mig att jag sover bättre i snygga lakan…. :)

Annars,
Vart tog denna vecka vägen?
Trevlig helg!

Kommentera

