Bloggtävling! Vinn ett kit från House Doctor!

Nu ska jag äntligen ordna en bloggtävling!
-Som tack för att ni röstade på mig i Rebel Walls tapettävling.

blogg tävling
Vinsten består av ett kontors kit från House Doctor, och underbar choklad från Åre.
Priset passar såväl kvinnor som män, och värdet på vinsten är ca.46€.
Organisera upp det kreativa kaoset på ditt skrivbord, genom att delta i tävlingen.

Eftersom detta är min första bloggtävling, har vi enkla tävlingsregler:
Kommerntera under detta inlägg, att du är med!
Alla kan delta. Ni som vill vara anonyma tävlar med fingerat namn.
Tävlingen pågår från 8.4 – 15.4 kl.12:00, röster efter räknas inte.
En slumpgenerator ger mig ett slumpmässigt tal som blir vinnaren,
vilket  inte kan överklagas. Rätt och riktigt!
Efter tävlingens slut efterlyser jag vinnaren,
eller kontaktar dig för närmare uppgifter.

vinn
Lycka till!

48 thoughts on “Bloggtävling! Vinn ett kit från House Doctor!

  1. Jag vill också vara med, RÅDIGGAR din blogg! :) Lycka till vidare, och jag längtar efter att provbaka äppelpajen i helgen. ;) KRAM på dig!

  2. Jag är gärna med och tävlar! Har inte läst din blogg förut, men läser gärna om diy-projekt för att få lite inspiration :)

  3. Självklart vill jag vara med på din första bloggtävling!!!
    :-)
    Nu håller jag tummarna att det är mitt nr som slumpmässigt lottas fram!!

    Kram Selena

Kommentera

