Finn inspiration!

Nu när vårsolen börjar värma,
visst känner man att det kliar lite extra i inrednings fingrarna då?
En ny möbel eller en lampa? Något nytt på väggen kanske?
…Nytt, och gärna lite nött…

Vi behöver en ny sittplats till vårt vardagsrum,
dessa skulle mer än gärna få sätta stilen hon mig!
sittmöbler från confident living

Linda önskar sig House Doctors läderbänk!
Har alltid gillat den, grymt snygg design!
En WOW känsla at ha den i vardagsrummet.
-och folket reakton, oj de har en läderbänk…
Där skulle jag ligga med min bloggdator och blogga! Snyggaste bloggplatsen ever!
Kanske jag börjar spara till den efter jag köpt min efterlänktade Canon eos 650 D…
-Fast spara är inte denna kvinnas starka sida tyvärr… :)
-30 års present? någon?

Under bänken har vi ”button”, oxå en favorit som står mig nära hjärtat
Gillar ”patchwork” och att de återanvänder spillbitar från övrig möbeltillverkning.
-Miljövänligt och resurssnålt.

Sist men inte minst en söt pall från House Doctor!

soffbord industristil-Dessa soffbord får en att må som en kung!
Lindas Rassel Gillar!

För mera inspirerande möbler ska ni självklart besöka Confident Livings underbara sida!
-Leverans även till Finland.
+ i kanten!

Confident Living har även dessa supersöta posters!
Jag med mitt konstintresse blir väldigt inspirerad!
För flera inspirerande motiv, klicka här.

snygga tavlor till barnrummet

-Man behöver inte ha barn för att tycka dessa är supersnygga!
…tänk en detalj i hallen då du trött kommer hem från jobbet,
vem skulle inte bli glad att mötas av dessa lekfulla tavlor?

Klicka på hunden, för mera inspiration!

Söta prints med hundar!
Dessa är jag övertygad om att du sett i diverse inredningsmagasin!
Design av Lisa Bengtsson.

All images with permission from Confident Living

-Ha en fortsatt trevlig dag,
och tack för att DU läser!

2 thoughts on “Finn inspiration!

Kommentera

