…Old touch…

Gamla goda ting.
Nånting med en tid som varit, tilltalar mig.
Gamla ting,
ger en slags känsla i bilderna,
som man inte kan uppnå i moderna nya miljöer.
Det får en att tänka efter.
gammal stege öde hustänkvärt om lyckaöde husIMG_8610Nu vaknade lilleman i huset, roligt är kort…
Har planer på att åka till Vasa imorgon med mannen i mitt liv.
Men det slutgiltiga beslutet tar vi ikväll.

Jättekul att ni deltar i min bloggtävling!
Ni är betydligt flera deltagare än jag hade håppats på!
-Jag svarar inte själv på några kommentarer just under tävlings inlägget,
eftersom resultatet då blir felaktigt.

Trevlig helg till er alla!
Tack för att NI läser!

Kommentera

