AFTONBLADET, härligt hemma!

Jag har fått mail i dagarna,
via Styleroom.se från AFTONBLADET: härligt hemma,
om att de vill ha med en bild från vårt hem i sin tidning!
Har precis skrivit och skickat in undertexten till bilden,
och det känns som en dröm.
…Låt den ikke ta slut…
Härligt Hemma, är en rätt ny bilaga som kommer med Aftonbladet.
Läste att bilagan har ca. 226 000 läsare om veckan då den utkommer.

…Oh my…

Hursomhelst har jag pysslat lite smått idag,
bilder på det, kommer på Tisdag har jag planerat.
Har inte alls hunnit vara ute så mycket idag, för
står man ute och ser på då barnen leker hela dagen,
så blir heller inget gjort här inne.
Bloggandet och alla mail, tar sin tid, och är väl värd den tiden!
Ångrar inte för ett ögonblick att jag började blogga.
(…även om jag kämpar med mina stavfel…)

Minns att delta i min bloggtävling nu!
Tävlingen avslutas imorgon kl.12.00 FINSK TID.

 

Kommentera

