Green Gate fynd!

Har varit på loppis i min ensamhet idag,
rätt bra att få gå runt och leta fynd själv.
Hittade en handväska, och det bästa….
-Täcken med stjärnor!

green garte täcken med stjärnor
Höll först i ena täcket och tänkte lämna kvar det andra,
eftersom sparlågan plötsligt tändes,
men vilken tur att jag kom till sans, och vände om och köpte dem båda.
Bäst så, då behöver inte pojkarna bråka om vem som skulle få täcket,
med de vackra stjärnorna.

täcken med stjärnor
-Först då jag kom hem, stålt och nöjd med mina fynd,
upptäckte jag att det var Green Gate täcken!
Hallelujahh, plötsligt blev fynden ännu bättre.
…visste ju att jag sett dem i butik nånstans…

lantliga täcken röda och blåa
green gate åt barnenNöjd och glad resten av dagen.
Fast egentligen var jag ute och letade tecknade samlarbilder på djur,
som jag efterlyste här på bloggen för en tid sedan.

Känner mig annars sjuk idag, förkyld.
Ska prova feber om en stund.
En konstig grej hände mig i natt, mot morgonen.
Det small till i mitt huvud, lät lite som om någon slog mig i huvudet med en plåtbricka,
jag blev jätterädd! Det hände två gånger.
Hann tänka att nu dör jag.
Vet inte om jag drömde, eller om de var nåt annat,
men vill helst inte uppleva det igen.

Nog om det!

Trevlig Lördag alla!

Kommentera

