Tine K Home

Jag gillar den lite mörka, rustika inredningen.
Vitt och fräscht i all ära, men att inreda i mörkare toner,
ger en mer ombodnad känsla på ett helt annat sätt tycker jag.
Vita väggar + småbarn, är ingen bra kombination i längden,
i vårt barnrum hade vi de vitaste väggar man kan ha,
de är inte alls vita mera, endast kantstött av diverse flygande leksaker.

Vardagsrummet har en bruten vit nyans, mera åt gråa hållet.
Där är det oxå fläckar, man tror man rör ”bara” dörrhantagen,
men sanningen visar att du rör hela dörrkarmen runtom och väggen intill oxå…

Tine K home interiörstora tassels Tine K home
Do you like tassels? Jag gillar!

kuddar batik tine k home
Piffa upp de mörka kulörerna med ljusa textilier.
Dessa kuddar…vissa rätt dyra…Från Tine K home Webbshop.

industri interiör bloggVacker kombination med patinerad vägg, och stilrena cylindervaser.
Ska själv klicka hem en liknande tapet från Rebel Walls nu i dagarna.
…En lite JUL:ig bild, men det såg jag först nu,
och jag gillar den oavsett om det är Jul eller om Våren nalkas.

gammal skyltdocka torsoOm jag fick tag i en sån gammal provdocka, så skulle den helt klart följa med hem. Kanske kläderna, som har en tendens att ligga på golvet,
skulle hamna hängandes på den istället.
Värt ett snyggt försök iaf?

Images from:300_dpi

Kommentera

