Nyinköpt mysbelysning

Då vi var till Kärkkäinen för en tid sedan,
köpte jag en lampa till vardagsrummet.
Vid första anblicken var min reaktion ”He så stygg at e vaal grann”
(…De så fult att det blir snygg…)
-Ett vanligt uttryck som jag ofta använder om sakert och ting.
snygg belysning svartmysbelysning i vardagsrummet
Den var väldigt mörk, även då den tändes,
så man kan säga att det var en riktig mysbelysnings lampa.

canon eos 650D 18-135mm
Bilderna togs då medCanon EOS 650D,
-som jag nästan sparat ihop till nu!

Dock ska jag till IKEA nästa veckas Fredag med min kompis,
-Då går jag …högst antagligen… ”back” igen…
För på IKEA brukar man hitta lite av varje, eller hur?

Boken ”lev Vackert” är loppisfynd,
som jag nu som bäst håller på att läsa.
En otroligt vacker bok, med underbart inspirerande bilder.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentera

