Jag kan inte bestämma mig!

…Har sådan beslutsångest…
kan inte bestämma mig för vilken tapet från Rebel Walls jag ska klicka hem.

Hade ju tänkt tapetsera i vardagsrummet först,
men har nu konstaterat att det blir arbetsrummet/bloggrummet som ska få ny layout.

En del av arbetsrummet:
antik skänk målad svartTror min svartmålade skänk
skulle stå bra framför denna betongliknande tapet,
som jag smått förälskat mig i.

betongliknande tapet rebel walls
Men då gillar jag denna oxå grymt mycket,
den går att få svart/vit men vill ändå ha den i färg isåfall…
Dock är jag rädd att kulören på den ska vara för stark,
och iögonfallande…hmm…

steel plates tapet rebel wallsBilder från Rebel Walls

Oavsett val, blir det att måla om resterande 3 väggar,
men färg är det ingen brist på i detta hus så det ordnar nog sig.
…Bara jag kan bestämma mig…

Min man gillar inte tanken att jag ska klicka hem nya tapeter,
men nu är det ju så att han gift sig med en händig kvinna, som kan tapetsera själv.
Det enda jag behöver hjälp med är lister och sånt.

Way to go!

5 thoughts on “Jag kan inte bestämma mig!

  1. När jag såg den andra bilden sa jag till pappa direkt att jag vill ha ett sant bord med paller och dom sakerna som är på?
    Så vad kommer sakerna från bild 2?
    Ha det bra.

    • Hej! Bilden är en pressbild från Rebel Walls, så jag vet inte varifrån produkterna är. Men pallarna på bilden är förmodligen Tolix pallar, ett liknande alternativ finna på Ellos hemsida, till ett bättre pris. :) Skrivbordet görs enkelt med bockar köpta från IKEA. Den svarta ”burken” du fundrade på, är ett ljus från H&m home, finns i flera färger :) Ha en bra dag!

Kommentera

