Lyktor och rassel

Har idag varit ute och städat i hönsgården,
för ikväll ska vi hämta våra söta pullor!
Lilleman i huset hjälpte till att sätta in nytt hö i deras hus,
-vilket i sig inte är något tidskrävande arbete,
men för en två åring var det väldigt kul att få hjälpa till,
som den kar han tror han är.
…och solen värmde så nu kommer sommaren, ska vi tro.

vackra lycktor industristil
Dessa bilder har jag hållit på ett tag nu, gillar dem starkt.
Många lyktor i grupp till terassen, skulle inte sitta helt fel.
Vackra stilleben, mums Linda Gillar!

vackra stilleben i grupp
Många olika skålar och fat i grupp.
Fynda på loppis, eller köp dessa från House Doctor.

snygg inrednings blogg
Images from House Doctor.

Många har frågat om jag målat något på senaste tiden,
det har jag inte hunnit tyvärr.
-Men en skiss har jag precis fått färdigt.

Självklart har jag många idéer som ligger och gror,
vet bara inte vilka jag ska börja med.

Tids nog ser vi!

Kommentera

