Bloggtävling!

Som jag tidigare nämde har jag numera en förkärlek för dofter,
snygga rumsdofter har man fått leta efter, tills nu!
Doftrummet.se har löst det problemet!
Äntligen en rumsdoft som både är snygg, och doftar gott!

Cristalinas snygga rumsdoftBästa rumsdoften ever
Jag har själv en cocos doftande diffuser,
som sprider en lagom söt doft i vardagsrummet.
Doften kan justeras med hjälp av de medföljande rottingpinnarna.
Den fungerar även som en snygg inrednings detalj!

snygga rumsdofter
På andra våningen har jag en annan doft Cristal Water.
Den har lite starkare doft, som även skulle passa i badrummet!

Produkterna håller hög kvaliteét och innehåller ingen alkohol,
vilket resulterat i en mycket mer hälsosam, behaglig och långvarig produkt.
Gilla även Doftrummets FB sida, så ni inte missar eventuella framtida tävligar och nyheter med dessa underbara produkter!

Dessa rumsdofter nedan är modell större den blåa är ”Sleeping Baby” 170ml,
-visst undrar man hur den doftar?
Den rosa är orchid 100ml, båda hittas på Doftrummet.se

doftrummet

Nu har jag fått äran att ordna en bloggtävling i sammarbete med
Doftrummet och snälla Helena.
Så nu har DU möjlighet att vinna  2st valfria 18ml rumsdofter!

Det ni ska göra för att delta i tävlingen är följande:
Klicka er in HÄR Doftrummets sida,
och välja vilka 2 dofter DU helst skulle vilja vinna,
och skriva det i kommentarsfältet under detta inlägg!
Enkelt eller hur?

Tävlingen pågår till Fredagen den 17.5 kl.12.00 Finsk tid, röster efter det räknas inte.
En slumpgenerator ger mig ett slumpmässigt tal som blir vinnaren,
vilket inte kan överklagas. Efter tävlingen slut blir vinnaren kontaktad, och vinsten kommer på posten inom kort.

Lycka till!

33 thoughts on “Bloggtävling!

  1. Coconut och Cristal Water.
    Vad har du fått den burken som är på den översta bilden jämte jordklotet?
    Kram

  2. Om jag har turen att vinna, skulle jag önska en med doften ”Cristal water” och en ”coconut” precis som de två du har ;)

    Hoppas på tur o önskar dig en fin helg!
    Med vänlig hälsning, Louise

  3. Jag skulle välja ”lavender” för att jag älskar lavendeldoft. Sen låter ”sensual moment” väldigt intressant. :)

Kommentera

