Est Magazine!

Har nosat upp en jättebra inrednings/ inspirations tidning,
som finns endast på webben. Est Magazine!
Innehåller allt från inredning & Design,
lite mode, recept och diverse DIY.

Den var superintressant, dock krävs det att ni gör ett konto där,
men det har man ju på de flesta ställen så det är inget problem,
då får man oxå tillgång till de redan utgivna gåvorna,
som oxå var väldigt inspirerande.

Direkt till inloggningen, klicka HÄR.
nytt nummer av est magazineFamiljen har varit borta idag oxå,
oj jag orkar faktist inte med ett sådant aktivt liv,
att ständigt ha program och aldrig vara hemma.
Nej tack.

Nu ska jag se över allt från IKEA, och greppa skruvmejseln.

Ni minns väl även att delta i min bloggtävling,
där ni kan vinna två snygga rumsdofter till ert hem?

Ha en fortasatt trevlig Lördag!

2 thoughts on “Est Magazine!

    • Hej! denna tidning är enda jag i nuläget känner till :) Men ifall det dyker upp nya nummer bloggar jag genast om det!
      Jag vet också om Sweet Paul Magazine, de bloggar jag också om då nytt nummer dyker upp, gillar dem båda :)

Kommentera

