Gåvotips: ge bort en bok!

Igår kikade jag in i bokhandeln, vilket jag faktist inte så ofta gör.
Då såg jag denna underbara bok: Lomelinos tårtor,
som jag dessutom sett florera i diverse magasin sista tiden. Skulle den inte varit så fasligt dyr, så hade den helt klart följt med hem,
men på Adlibris, kan man beställa den till ett fullt rimligt pris.
Riktigt fin bok, värd pengarna.

snygg bakbok

Årets konditor 2010 vinnaren Roy Fares bok,
skulle även den sitta fint i min samling.
Hittas oxå på adlibris.

roy_fares_2
Boken LAKRITS, var väldigt intressant.
Att baka med lakrits, kanske något man borde pröva på?

snygg bok om lakritsNu i stundande sommartider,
kanske man borde avancera matlagningen utomhus lite,
med annat än bara korv, men en inspirerande bok: Grilla med bröderna Timell,
-Med allas vår omtyckta Martin Timell till hjälp,
går grillandet som en dans!

grilla_med_broderna_timell-timell_martin-22575844-2739251793-frntl
Gåvor till de stundande stundent / examens festerna kanske?

-Delta även i min bloggtävling!

Kommentera

