Delta i min pågående bloggtävling!

Ni som ännu inte deltagit i min bloggtävling, hinner än!
Tävlingen avslutas på Fredag. Klicka HÄR!

Nu är skrivbordet ihop skruvat, jag är jättenöjd!
Glad att jag tog trä bockar till ben, istället för vita.

arbetsbord på bockarindustri stil arbetsrum
Skrivbordet står visserligen i köket fortfarande,
eftersom jag rensar i mitt kreativa kaos,
konstaterar att jag har fruktansvärt mycket…av allt…
Men nu ser det ut att bli ordning i röran iaf.
…för en stund…

Ett annat problem är kuddar!
– Kuddar i massor och väldigt svåra att förvara,
och många som jag antagligen inte lär använda mer…

Köpte även en Lerberg metallhylla från ikea,
borde köpt en till på samma gång, för den var riktigt häftig.

Nu ska jag rensa vidare,
och så debatterar vi om VAR växthuset ska stå på vår gård.
Får se, får se!

Kommentera

