”Pippi” på förvaring!

Fin förvaring har jag lite ”pippi” på.
Gillar lådor, och koffertar.
Visst är skåp ett måste, men helt ärligt,
hur ser det ut där bakom skåpdörren egentligen?
Var sak har sin plats, och var sak behöver sin egen låda.
Speciellt ett kreativt hem, som har allt från penslar, målarfärger,
klistermärken, papper, band, pärlor..
-you name it!
träboxar
Fina träboxar, kanske något att fixa själv?

house doctorträ halsbandDessa halsband skulle gärna få flytta hem till mig!
-Liksom allt annat jag publicerar här på bloggen förståss.

Metallhyllan på bilden under skulle vara perfekt för en med alltför liten sminkväska,
med för mycket innehåll…(jag) eller för annat rassel!
Dock är den i dyrare laget, men att finna inspiration, är gratis!
metallhyllaUnderbar metallhylla!
och supersnygga koffertar, fin förvaring att ha framme.
koffertar
Sommarens strandväska kanske?

industri blogg
Images with permission from House Doctor

Nu ska jag ut med barnen på vår soliga terrass!
Idag har 3 eller var det allt 4 (!!!) huggormar blivit ”avlivade”
här i närliggande område,
så jag har extra koll på barnen nu…
och går vakt ibland med skyffeln i högsta hugg.
…Ahh, ljuva landet…

Maken jobber hela helgen, vilket är synd,
då han hela året väntar på ishocky säsongen, och då den inträffar,
jobbar han kväll…och missar skrällen
Fin-Swe hockymatchen imorgonkväll.

Nej nu ut!
Trevlig helg till er alla!

Kommentera

