Vart for helgen?

Vilket underbart väder i helgen!
Ni som följer mig, har märkt att jag inte alls bloggat i helgen.
Detta var min första längre paus sedan jag började.
Men ska man få nånting gjort så måste man prioritera ibland, har flera större projekt och då måste bloggen vänta. Växthuset har börjat ta form, och jag tror resultatet blir riktigt bra! Har oxå påtat och planterat ute, beställt sommar kläder åt familjen, som har en tendens att försvinna varje år? sommarplagg är riktigt slit och släng produkter.

snygg altan
Mycket tid har spenderats på altanen,
med diverse tidningar, har en jättehög som jag inte hunnit läsa! Älskar tidningar.
..och radio på hög volym. Sommarern har kommit till Esse!


Ska försöka beställa systemkameran åt mig ikväll, för nu är jag less.
Finns så mycket jag vill fota, men en dålig kamera ger inte rättvisa till diverse projekt jag har. Har fortfarande inte fått den kameran jag vann i foto tävlingen, för den är så ny! Men den ska komma inom 2 veckor, men den skulle hursomhelst bli min ”andra kamera” …och nu då jag skrivit ut det här på bloggen, så finns det ingen återvändo! bara att beställa hem. :)

Kommentera

