Inspiration med Ferm Living!

Har varit till båda städerna idag.
Mera virke till växthuset, och en cykel till den äldre sonen!
-Oj vad lycklig och stolt han blev över en ny cykel.
Dessutom har barnen badat i ån,
för första gången för i år!
Välkommen sköna sommarlov!

Maken ledig hela helgen,
då kommer vi bädda ner oss i soffan och se film.
industri inredning pastell
Soffa ämnad för riktig Fredags mys!
Mycket härligt mjuka pastelliga kuddar!
gillar gillar…

Liknande golvlampa hittas på Confident Livings sida.

randiga lakan svarta
Vill gärna ha sovmorgon också,
med en bra bok eller inspirerande inredningstidning!
-Kolla hus hyllan!
To die for!

Tror jag ska tjata på min man, efter att växthusbygget är klart,
att jag vill ha många hus att fixa till själv till barnens rum….
Dock är ”pysslandet” mera en vinter/höst och regninga dagars göra,
på sommaren vistas man mest ute,
så projekten kommer hopa sig till hösten tror jag bestämt!

Varken du, eller jag sitter vid datorn en solig dag eller hur?

retro kaffekopp
Frukost ute, med hembakat bröd.
…eller som de flesta, köpt från det lokala butiken i byn!

barnkalas inspiration
Inspiration till sommarens stundande fester och kalas.
Har med åren insett vikten av att duka ”vackert” och med fina servetter,
det blir som bomull åt själen på nåt sätt, vi äter ju också med ögonen.
och visst inbillar jag mig nånstans att maten smakar bättre då…
med de vackra servetterna…

All Images from Ferm Living

Trevlig helg!

Kommentera

