Aftonbladet: Härligt Hemma!

…Tjohoo vad jag blev glad då jag fick mail i veckan,
att de ville ha med en av mina bilder i
Aftonbladets bilaga: Härligt Hemma!
Hade fått mail om det förut,
men trodde kvalitéeten på bilden kanske inte var tillräckligt bra,
utrymmesbrist eller nåt liknande. 
Härligt hemma
Givetvis tjatade jag på min syster som bor i Sthlm,
flerfalt så hon absolut inte skulle glömma köpa den åt mig.
Eftersom bilagan inte finns här i Finland, inte vad jag vet i alla fall.
Dessutom måste hon ta en bild och sända till mig.

stillebenKänns kul, att oväntat vara med i en så pass stor tidning.

Nu blir det kvällsbit med ungarna,
sedan bums i säng så mamma å pappa får lugn och ro.

God fortsättning!

Kommentera

