…Ny leksak…

…Fick en ny leksak på posten idag!
Minns ni Earth Hour tävlingen jag deltog i, och vann?

Nu äntligen kom kameran på posten!
En Canon Powershot N!
…och den var VIT…jag gillar!!
Som jag har väntat, den är på laddning nu som bäst så jag har inte hunnit pröva den än.
Tror att det ska vara Micro minneskort i den,
så jag får snällt köra till stan och hämta ett sådant senare idag.

canon kompaktkamera vitvit kamera

Liten och nätt, blir en bra ”andra kamera”, att ha i handväskan.

vit  snygg kompaktkamera

Den känns väldigt ”kvinnlig”,
en kamera för oss kvinnor helt enkelt!

Ha en bra måndag!

Kommentera

