Design By Sus!

Jag försöker hålla mig i en ”gråskala” i vanliga fall,
men på sommaren har jag en tendens att sväva ut i de pastelliga färgernas värld.
Både naglar, skor och självklart accessoarer intar de vackraste färger,
som inger, en riktigt må bra känsla.
Nu är det sommar!

Paket på posten är ju alltid kul, eller hur?
Blivit många paket denna vecka,
ett av dem detta nyinskaffade armband från Design By Sus!

Susanne gör armbanden för hand,
vilket ger det ett ”mera” värde tycker jag,
-att någon gjort detta armband till mig!
Inget massproducerat rafs,
utan en välgjord produkt av en duktig tjej,
som kan sin sak.

Jag älskar mitt armband!
Rosa armband design by susDesign By Sus armband
-Visst är det supersnyggt?

Sus DesignArmband av glaspärlor på nätetarmband pärlorBilder med tillstånd från Design By Sus.

Jag kan verkligen rekommendera dem!

Sussi har flera olika modeller på sin sida,
med både örhängen och halsband.
…och armband för mor och dotter!

Unna dig själ ett armband,
eller kanske du behöver en gåva till nån kär?

Ni bör verkligen besöka: Design By Sus
Snabb leverans i snygg förpackning,
direkt i postlådan.

Ha en trevlig helg alla!

Kommentera

